23-25 de novembre – Wanaka – Greymouth

23/11/14: OH NOVA ZELANDA!  – Wanaka-Rob Roy Glacier-Pleasant Flat Camping

Abans d’abandonar la Regio d’Otago (Wanaka) hem fet una excursio: Rob Roy Glacier Track a uns 50 Km de Wanaka, 30 d’ ells per una carretera sense asfaltar plena de bots i havent de travessar passos d’aigua i rius.

😀 Ens ha fet un dia collunut per caminar unes 3-4 hores per arribar-nos a veure el RRG. L’aproximacio ja ens ha encantat, anaves veien moltes cascades, i resseguint un riu amb moltissima aigua. El cami estava encatifat de molsa igual que els arbres i les pedres.

Despres hem agafat el cotxe de nou per recular fina a Wanaka i dirigir-nos a la zona de Haast, on teniem previst fer dues exursionetes mes de 1/2 horeta, de les moltes que hi ha al llarg de la carretera HS6 i ben indicades.

Ens hem aturat a veure les Blue Pools i la Thinder Creek Falls. La primera eren unes piscines que es feien entre la interseccio de 2 rius i la segona era una cascada, molt xula tambe. Aqui ja hem conegut les mosquetes indesitjables anomenades sandflies que piquen.

Ja eren prop les 7 tocades aixi que ens hem quedat a un Camping del DOC: Pleasant Flat, on hem sopat caminant perque si estaves quiet quedaves negre de sandflies. Hem tardat poc a posar-nos dins la tenda!

24/11/14: OH NOVA ZELANDA!  – Pleasant Flat Camping – Fox Glacier

Al Camping hi havia una ruta de 200 m que hem fet caminant amb la Violeta, que transcorria per un bosquet pel de molsa i ens ha regalat amb una platgeta ombrivola al costat d’un riu, on hem jugat a fer equilibris dalt d’un tronc.

Aprofitarem un altre bon dia!!! 😀

Direccio a Haast ens hem aturat a veure una altra cascada: Roaring Billy Falls. Aquesta era ample i vessava en el Haast River, on hem pogut tirar pedres i mes pedres d’una platja que no ens haguessim acabat mai.

La propera parada ha estat passat Hapuka Estuary, que no ha valgut la pena, primer l’ha fet un i despres l’altre corrents perque la Violeta dormia.

Les que han seguit si han valgut la pena, la Ship Creek Tauparikaka i la Monro Beach. La primera era per unes dunes que acabava emboscant-se fins arribar a un mirador on es veia un llac entre dunes, hem tornat per la platja. La segona era per un bosquet ombibol i humit, com tot a la costa oest i anava a parar a una planja on h havia pinguins. Hem tingut sort i n’hem vist!!

Ens hem dirigit cap als Glaciars on dema visitarem, primer el Fox Galcier i despres el Franz Josef.

25/11/14: OH NOVA ZELANDA!  – Fox Glacier-Greymouth

Avui el temps ja no pintava gairebe, pero ens n’hem sortit per veure els dos glaciars.

El Fox Glacier l’hem fet amb la Violeta i sense mollar-nos, el segon l’hem fet individualment, perque la Violeta dormia i a mes plovia a bots i barrals. I ja no ha parat de ploure aixi que ens hem dirigit cap a Greymouth on ens hem allotjat en un Holiday Park.

20, 21, 22 de novembre – Invercargill, Queenstown, Wanaka

Aquests tres dies, poc a explicar, perque ens ha plogut i hem aprofitat per visitar les ciutats.

El dia 20 vam sortir d’Invercargill i ens vam dirigir cap a Queenstown, on vam dinar. Com que estava ple i no hi havia lloc per dormir vam anar cap a Glenorchi i encara va ser pitjor, hi havia lloc pero amb preus que  no estem disposats a pagar,… Vam recular, i per pura xeripa va trobar un camping del DOC al costat del Llac Wakatipu, aixi que ens hi vam quedar.

L’endema vam aprofitar el mati fent una caminada sortint d’alla mateix, per veure una cabanya (Sam Summers’Hut), la d’un miner, tipus refugi dels anys 1930. Va ser molt xula, tant l’aproximacio com la cabanya.

A la tarda ens vam arribar a Wanaka on hi hem passat dues nits, la d’ahir i la d’avui.

Ahir com que va estar plovent tot el mati i mitja tarda vam anar a Puzzling, no n’esperavem gairebe res, pero vam disfrutar com nens!

Avui anem cap a la zona de Haast, on hi ha moltes excursions i aprofitem que donen bon temps!!!

12-18 de novembre ultims dies amb bici i comencem OH NOVA ZELANDA!

12/11/14: Seddon – Clarence

Distancia:  kms

Temps: pedalat h (  km/h)

Track:

Aquest cop hem estat en una cabina d’un camping, on hi havia molts gats. La Violeta ha estat jugant amb un d’ells que es deixava fer de tot: estirar-li la cua, escoltar sarmons, tombar-se, fer-se pessigolles, que li possessin el dit a dins l’orella, …

Com anem fent des que hem iniciat aquest periple, de les dues opcions que teniem, hem escollit la segona. Primera, un agafar un tren i que ens portes a Kaioura, ja que a partir de mig dia donaven plujes, o segona tirar per avall i a on comences a ploure aturar-nos per dormir, sabent que des de Ward a Wakapaka Bay no hi havia allotjament declarat ni per internet ni a la Lonely.

Hem comencat be, hem arribat a Ward amb vent de cul i solet! Ens hem atrevit a continuar fins que una tormenta de llamps i trons ens ha fet aturar sota un arbre. Quan ha deixat de ploure i ha comensat a espurnejar hem continuat fins arribar a Kekerengu, on hem vist un indicador de B&B i on tornava a ploure a bots i barrals! Ens hem aturat a un cafe per fer un mos i un te per entrar en calor. Alla hem preguntat si mes endavant hi havia lloc per dormir i ens han dit que no, pero ens oferien un jardi per acampar. Hem decidit anar al B&B i… sorpresaaaaaaa: NO VACANCY! Ostres! i continuava plovent molt i fent molt de fred i vent. Hem tornat a anar al cafe i hem connectat al radar, hem deixat passar un front, i un altre, i un altre,… i quan ha deixat de ploure hem continuat avall, com a minim haviem d’aporfitar el vent de cul, i ja no teniem mes remei que acampar. Quan portavem pocs km hem comencat a trepitjar neu i pedra, deu ni do la que ha caigut!

Ens hem arribat a Clarence, on hem picat portes per poder acapar a un jardi, pero no ens n’han obert cap, no hem vist a ningu tampoc, … per tant hem escollit un hort fruiter que estava arressarat. Eren les 18:00 que ens hem encauat dins la tenda i ja no hem pogut tornar a sortir perque una altre front ens passava pel damunt.

Ens hem entretingut menjant, jugant, explicant contes fins a l’hora de sopar. La Violeta ens ha dit mentre sopavem:  -Es fantastic! – Aixi es com hem passat una estona divertida!

Avui hem posat a prova el Chariot, i n’estem molt contents, ni una gota hi ha entrat, i la Violeta sortia calenta de cap a peus.

13/11/14: Clarence – Kaikoura

Distancia: 40 kms

Temps: pedalat 4 hores

Track:

Ens hem llevat amb les muntanyes de davant nostre ben nevades. Nosaltres no hem passat fred, malgrat vam arribar molls com polls. Sort que vam continuar fins a Clarence perque avui hem tingut el vent de cara els 4o km que ens quedaven.

Hagues estat molt dur, si no hagues estat per les vistes de la costa i de les centenars i centenars de foques que ens hem trobat al costat de la carretera.

Per esmorzar voliem fer-ho a uns 9 km d’on hem dormit, on hi havia un camping, pero l’unic lloc que hem trobat ha estat una barraca que venien nomes crustacis, … nomes de veure-ho en Pep ha quedat com un peix globo (es broma,…).

Passat Clarence hem fet una caminada de 5 minuts molt magica. Un cami estret i ombrivol que resseguia un riu ens ha dut en una cascada i una gorga. Dins d’aquesta jugaven unes 5 foques petites. Ha valgut molt la pena!

I hem arribat a Kaikoura amb un somriure, malgrat el vent ens feia la travanqueta!

14/11/14: Kaikoura – Chistchurch amb tren

Avui l’hem passat a Kaikoura, en una zona on hi havia una Seal Colony, res a veure amb el que vam veure ahir, pero hem estat distrets jugant amb la Violeta a botigues.

A les 16:00 hem agafat el tren fins a Christchurch, on ens hem allotjat a la tenda instal.lada al jardi de la casa de’n David.

El viatge en tren posa fi a les pedalades, ja que a ChCh agafarem un cotxe per visitar el que queda de la illa sud est i l’oest. La veritat es que quedes embobat amb els passatges escenics del tren…

15/11/14: Christchurch

Hem gastat el mati informant-nos i esperant la traduccio del carnet de conduir, impresscindible per circular per Nova Zelanda. I el migdia i tarda, hem estat visitant ChCh, encara destruit per terratremol del febrer de 2011. La zona comercial es un zona 0 que alberga un pilo de containers de colors que son les botigues, pero si surts d’aqui, el que havia estat comercial i molts edificis es mantenen vallats i mig enderrocats. fa pena, …

16/11/14: Comenca la nostra serie: OH NOVA ZELANDA!  – Chrischuch – Mt. Cook

Ja tenim el cotxe i despres d’omplir-lo de menjar anem a veure el Mt. Cook, una zona glaciar. Ens aturem pero, a veure el Lake Tekapo, on comencem a olorar el fred.

Ens aturem a dormir en un camping que es troba a uns 20 km del Mt. Cook, a tocar del Lake Pukaki.

17/11/14: OH NOVA ZELANDA!  – Mt. Cook – Omaru

Avui toca trekking, teniem pensades fer una caminada de 3-4 hores per la Hooker Valley i una per la Tasman Valley de 30 minuts.

La veritat es que ens hem llevat amb el cel entrenyinat, pero ja ens ha anat be per caminar. La primera ha estat molt xula, travessant diverses vegades per un riu provinent dels glaciars i acabant al llac amb icebergs (no gaires) i amb la vista de la llengua del glaciar i amb el fons de l’impressionant Mt. Cook.

I despres, cap a la Tasman Valley, on hem anat a veure 3 llacs i el glaciar de Tasman Valley.

A l’arribar a Omaru hem anat a veure pinguins, la veritat es que trobes els llocs turistics perque hi ha un pilo de furgonetes i campers aparcades…

Ens hi hem estat una hora i mitja per veure 4 pinguins sortir de l’aigua, pero com sempre la Violeta ens ha tingut distrets corrents, perseguint-la i imitant pinguins!

18/11/14: OH NOVA ZELANDA!  – Omaru – Pounawea

Hem sortit de Omaru i hem tingut feina per treure a la Violeta de la taura de saltar que hi ha a gairebe a tots els campings. Avui ens hem proposat anar a la Zona dels Catlins, pero amb diverses aturades pel cami on hi ha atraccions turistiques, … nomes hem de seguir les furgos i les campers. 😀

La primera parada ha estat a 30 km d’Omaru on hi ha les Moeraki Boulders, un pilo de roques esferiques impressionants en una platja.

Despres hem anat cap a Dunedin i la Peninsula d’Otago, on li hem donat la volta. Hi ha diversos llocs per veure foques i pinguins, pero aquests ultims fins a ultima hora de a tarda no apareixen. Per dinar hem caminat fins a la Sandfly Bay, una platja plena de dunes i molt maca, amb alguna foca, i molts xais a tocar.

I d’aqui ja ens hem dirigit cap a la zona del Catlins, tambe espectacular pels seus paratges. Hem passat per Kaka Piont un poblet pescador arrant de mar, i ens hem desviat fins a Nugget Point per veure un far. Tambe ha estat espectacular quan hi hem arribat caminant, on darrera hi havia uns penyasegats i unes roques que li donaven el seu encant. La pluja ens ha fet fora i cap a Pounawea falta gent.

Donen mal temps per dema i sobretot per l’oest on ja tombarem , …

01 -11 de novembre – Te Arhoa (illa Nord) – Seddon (Illa Sud)

01/11/14: Te Arhoa  – Tirau

Distancia: 52 kms

Temps: pedalat 4h ( 14 km/h)

Track:

Despres de jugar amb la taula de fer salts, anar amb tractor i baixar pel tubogan, amb un fred que feia feredat, hem sortit per dirigir-nos cap a Tirau. Un etapa simple de 50 k i tot pla, … pero amb vent de cara, que ha fet que no fos tant pla, i amb pluja feble de tant en tant.

De moment estem anant per carrereres transitades, pero xules, amb paratges molt verds i amb vaques, cavalls i molts xais, que entretenen a la Violeta.

Ens hem aturat a mig cami, a Matamata, on es va rodar el Hobbit, aprofitant una finestra de bon temps, el mateix que ens ha fet fora unes hores mes tard.

A Tirau hem escollit un hotel, tipus de l'»oeste», esperavem veure en Lucky Luck o els germans Dalton, pero no hem tingut luck…

02/11/14: Tirau  – Rotorua ( 320 m)

Distancia: 56 kms

Temps: pedalat 4 h (14km/h)

Track:

Hem hagut de despertar els amos de l’hotel perque ens deixessin sortir, ja que fins a les 11 no l’obrien. Eren 3 quarts de 8 del mati, i ben abrigats hem empres la marxa. La meitat del recorregut era de pujada i la darrera meitat de baixada, per carreteres transitades…

Ens hem aturat a veure unes vaques que havia vist la Violeta i quan ens hem aturat, han vingut totes a saludar-la.  Quan hem arrencat, totes les vaques ens feien el passadis i ens seguien, ha estat divertit.

A dalt del port hem vist un cervol mascle, i tot de cervoles, tambe ha estat un moment especial. D’ animals n’esta ple!

Un cop a Rotorua, hem anat directment a casa de la Jenny, en Richard, en Ben (4 anys) i en Simon (7), qui ens han deixat el seu jardi per plantar-hi la tenda. Una nova experiencia per la Violeta, i emocionant per ella!

Aprofitant el bon temps hem fet una rentadora, hem jugat amb en Ben, a donat menjar a les gallines d’en Simon i en Ben, i havent dinat hem a anat a visitar Rotorua, pel Sulphur path. Rotorua es una ciutat relativament gran envoltada de fumeroles de sofre o aigues termals.

Un cop sopats, ens em instal.lat dins la tenda per dormir. Dema donen pluja fins a migdia, i a partir de llavors bo, … veurem que fem.

03/11/14: Rotorua ( 320 m) – Waiotapu (383 m)

Distancia: 35 kms

Temps: pedalat 2 h 45 min (13 km/h)

Track:

Ens hem llevat plovent i la previsio era que ho fes fns a les 14:00. Aixi que ens hem passat tot el mati jugant a lego i dormint fins a les 12:00, quan han arribat la familia per dinar. En aquest moment ha deixat de ploure, aixi que hem decidit acomiadar-nos i continuar fins a Waiotapu.

Jenny, Richard, Simon and Ben, thanks a million to open us yours doors, we have been very well. See you soon in Europe.

Uns 16 km de pujada xunga han precedit els 16 km de baixada. Aquest cop hem pres un cami alternatiu que ens pensavem que era paral.lel, i al final hem fet mes volta, pero a canvi hem tingut la carretera per gairebe nosaltres sols.

A Waiotapu hem fet el sopar i al llit!

04/11/14:  Waiotapu ( 383 m) – Taupo (464 m)

Distancia: 54 kms

Temps: pedalat 4 h (14km/h)

Track:

Avui hem anat a visitar Waiotapu i el seu unic geiser. Una decepcio, despres d’haver estat a El Tatio (Xile).

Despres de passejar-nos per Waiotapu i veure les diferents piscines, ens han donat hora per anar a veure el geiser, no hem entes el perque, … no son tant exactes en sifonar els gesiers, … Ho hem entes quan hem arribat davant d’ell! Rodejat de grades i altaveus ha sortit un paio vestit de ranger, ha comencat a parlar sense parar, ha abocat un sobre de sabo dins el crater fins que ha comencat a vessar, … no li ha fincionat el primer cop, i ha tirat un segon sobre que ha provocat la reaccio quimica perque explotes. Hem sortit emprenyats, perque ens han canat 33$ per cap!

La propera parada era Taupo, i per arribar-hi ha calgut que ens mullessim 4 cops. En dos d’ells hem compartit aixopluc, … un abre, … amb un cicloturista america que feia 2 anys que voltava pel mon; i  l’altre amb un frances que feia 4 setmanes per Nova Zelanda. Aixo es un indicador dels pocs llocs que hi ha per arresserar-te del vent i la pluja.

Hem arribat a Taupo amb el fred calat als ossos. Aquest cop ens hem allotjat a casa de la Monika i en Bob, una parella molt genuina, molt especial i radiant felicitat. Ens han preparat un sopar amenitzat amb un petit concert tocades per en Bob amb guitarra. Ha estat genial! I com es havitual quan ens allotjem a casa d’un WS, ens acomiadem regalant-los un mapa de Catalunya amb una targeta perque tenen les portes obertes a casa quan ens visitin.

Monika and Bob, thank you very much for delicious dinner and great concert. We hope recive you in Catalunya and invite you a good wine from our country!

05/11/14: Taupo (464 m) – Turangi ( 388 m)

Distancia: 64 kms

Desnivell : +418 m

Temps: pedalat 4 h 20 min (15km/h)

Track:

Avui crec que ha estat el dia que hem passat mes fred. Hem resseguit el Llac Taupo pel costat est, pero amb bastant de desnivell, constants i perllongats per una carretera molt transitada, estreta i perillosa.

La Violeta ha dormit 3 hores al carrito, perque s’ha costipat, o millor dit, estem els tres com una sopa. Quan s’ha despertat ens hem aturat per dinar al voltant del Llac, on hi havia anecs i oques mortes de gana.

Despres de jugar una mica i a punt de reemprendre la marxa, hem trobat un cicloturista angles, amb 4 mesos a l’esquena pels EEUU, Australia i NZ. Hem marxat perque veiem la pluja venir des de l’altre costat del llac. Pero igualment hem arribat a Turangi espurnejant, i son les 21:00 i encara plou, …

06/11/14: Turangi (388m) – Camping X SH46 -SH 47 (694 m)

Distancia: 30 kms

Desnivell: +466 m

Temps: pedalat 3h (11 km/h)

Track:

Avui ha fet un fred de por. Sort que a l’habitacio hem estat calents!

El mati pintava malament, per tant hem decidit fer 30km en contes d’arribar-nos de dret a Whakapapa (Tongariro NP). Avui ha sigut el primer dia que no ens ha plogut… ens ha nevat!

La ruta d’avui ha estat, per primer cop, agradable ciclar-la, malgraat teniem vent de cara i ha sigut tota de pujada; pero no hi havia el transit al que no ens hem acostumat. La carretera entra al PN de Tongariro i es nota… fins ara tot morralla!

Al camping hem dinat i hem passat la resta de l’estona al boti-boti fins que ha tornat a caure aigua-neu i ha sigut l’hora de sopar.

07/11/14: Camping X SH46 -SH 47 (694 m) – Wakapapa (1114 m)

Distancia: 24 kms

Desnivell: +608 m

Temps: pedalat 2:45h (8,6 km/h)

Track:

Avui havia d’arribar l’estiu i la veritat es que no ha plogut, pero ha continuat fent vent i fred.

Per allargar l’arribada a Wakapapa, hem fet una excursioneta de mitja hora a 7 km de desti, per visitar una cascada.

A Wakapapa despres d’instal.lar-nos, hem fet les getions per passar a la illa sud: tren fins a Wellington, nit a Wellington, ferry fins a Picton i nit a Picton.

La nostra idea era poder fer avui la Tongariro Alpine Crossing, pero no la deixen fer per fred i neu, aixi que hem decidit passar cap a Picton. Alla hi ha una altra ruta, la Queens Charlot track, que tambe la pinten escenica, aixi qsi el temps ens deixa farem un parell de dies una part d’aquesta ruta.

Per aprofitar el dia hem anat a estirar les cames per un cami fins que la Violeta s’ha adormit.

08/11/14: Wakapapa – National Park amb bici (17 km)

National Park – Wellington amb tren

Segurament avui si haguessim pogut fer la Tongariro Alpine Crosssing, … amb vent i fred pero, …

No gaire res a explicar avui, hem agafat el tren de des opcions que teniem, bus o tren, i encara bo! Era mes car pero, el paissatge i la llibertat de moviment de la Violeta ha valgut la pena.

Hem arribat a les 19:00 a Wellington, a 200 metres del Backpackers on ens allotjavem i just davant el port on dema prenem el ferry, i tot plegat a 1 km del centre ciutat.

09/11/14: Wellington – Picton amb ferry

Avui hem anat a esmorzar al mercat, ens encanta!!! Hi hem arribat tot passejant per un passeig al voltant del port molt xulo.

I ara estem de cami a Picton.

10/11/14: Picton

Ahir ens va fascinar Picton nomes arribar: bon temps, bona temperatura i un poble molt lluny a ser una ciutat com Wellington.

Aixi que vam decidir fer un tram de la Queen Charlotte Track (caminada per un fiord) i quedar-nos un dia mes.

Hem sortit de Picton amb un a barca a les 8:00, i a les 9: ja erem a l’inici del track, Ship Cove. De cami ens hem aturat per veure 4 dofins i una foca que els seguia.

El tros que hem fet de la QCT, han estat els 15 k primers dels 70k que son, es una ruta lineal. El cami vindria a ser un cami de ronda, bastant frondos, selvatic i amb un pilo de rius i aus. Ens ha fet un dia collunut!

A les 15:00 ens recollia el barco en una platgeta, on hi hem arribat una estona abans per dinar.

A la tornada ens esperva una sorpresa mes, una foca mostrant-nos les seves habilitats natatories, fins i tot ens ha picat de mans, si no fos pel si no fos, haguessim dit que estavem a Marineland.

Dema agafem de nou les bicis, a veure que ens espera aquesta illa,… Segurament recularem cap al Nord fins a Nelson, tot depen del temps,…

11/11/14: Picton (19 m) – Seddon (176 m)

Distancia: 53 kms

Desnivell: +450 m

Temps: pedalat 3h 20 min (16 km/h)

Track:

Canvi de plans, … estem canviant tot els que teniem previst,  o el que preveiem, degut al temps metereologic, … Cap a Nelson donen pluja a mig mati i dema tambe,  aixi que si baixem direccio Kaikoura el temps millora, que no vol dir, que la cosa canvii,..

Ens aturarem a Seddon a un terc del cami fins a Kaikoura, parada obligatoria. Avui vent de cul, i carretera molt xula, pero molt transitada. Segurament des de Seddon, ja no ho sera tant.

La Violeta ens va dient: Avui, avui, … veurem a la teta! – i sovint que ho fa!  Li parlem dels oncles, dels avis, de les cosines, … i ens demana que li ensenyem fotos de la iaia. Fa gracia, perque quan pregunta, sembla que s’anyori, pero quan li dius: Avui no, pero un altre dia, … – es conforma. Quan veu al seu pare llegint mapes, li diu: – Pare, pare, … On som? – La vida nomada enganxa!

Ens hem aturat a Seddon, en un camping, on hi ha un canadenc, tipus Enric, que esta treballant collint raim. Quina vidorra Enric, que us devieu cardar, …

31 d’octubre . Bici carril . Puriri – Te Aroha

DIVENDRES, 31/10/14: PURIRI (100 m)  – TE AROHA (150m)

Distancia: 57kms

Desnivell: +350/-300m

Temps: pedalat 4,5h (12,5km/h); total 8h

Tipus de terreny: asfalt 50%- Pista 50%

Track:

Despres d’ una altra nit de reis i un bon esmorzar hem anat cap Paeroa, des d’on ens hem desviat per visitar unes gorgues.

Ho hem fet per un bici carril molt xulo que anava resseguint el curs d’un riu fins que s’engorjava i es passava per tot ple de tunels i ponts (un tunel de mes d’un km!).

Hem desfet el cami altra vegada fins a Paeroa, i d’alla cap a Te Aroha on despres d’anar a comprar i de donar una volta pel poble ens hem allotjat en un camping de les afores.

Avui el temps ha estat millor, pero encara amb molt de vent, fred i algun ruixat fluixet…

Per cert els kiwis (la fruita es clar…) estan regalats! 6 kiwis dels bons a 1$ (uns 0,60eur). La Violeta se n fa un fard, vol kiw-ui.

29 i 30 d’octubre: ASSAIG NIT DE REIS

DIMECRES, 29/10/14: PAPAKURA (30m) – KAWAKAWA BAY ( 30m)

Distancia: 40 kms

Desnivell: +300/-300m

Temps: pedalat 3h (13,3km/h); total 4h

Tipus de terreny: asfalt 100%

Track:

Nit de reis,…? Un dia quotidia: sopem a les 7:00 i a les 8:00 ja som al llit. La Violeta clapant com una marmota fins,… a les 11:30!!!! … despres de 3 hores jugant a ninots, plorant perque vol anar al menjdor, dibuixant i explicant contes, es torna a dormir fins a les 6:00.

Ahir despres d’estar de les 7:00 a la 13:00 mirant el radar i el cel perque nomes plovia, vam decidir fer el pas a 2 quarts de 2, perque la Violeta no podia estar-se un dia mes tancada.

De fet no es podia queixar perque hem estat a casa de l’Ada de 3 anys que li ha deixat un pilo de juguets. Ha estat divertit veure-les interactuar una en catala i l’altre en angles. Nomes tenim paraules d’agraiment per la Carrie i en Willy, no nomes perque ens han deixat sentir-nos com a casa sino per la preuada informacio de la ruta a seguir. En acomiadar-nos en Willy ens ha donat l’adreca dels seus pares per si voliem aturar-nos a Kawakawa.

Willy, Carrie, Ada and Oti, we want to see you soon in Barcelona. Violeta has many toys to share with Ada & Oti. Catalonia has many interestings things that we want to show you. See you soon!

Aixi que comenca la nostra pedalada! A uns 10 km ens trobem a la mare de n Willy, l’ Alison que ens diu que ens espera amb el sopar a taula, aixi que no tenim eleccio de tirar mes enlla. I just despres de deixar-nos ens apareix un cicloturista d’ Australia que tambe feia mes o menys la nostra ruta, aixi que arribem a Kawakawa Bay amb ell.

Busquem la casa de l’Alison qui ens obsequia amb un sopar delicios i una sobretaula excelent juntament amb el seu home, amb els ous que la Violeta a collit de les gallines.

Alison thanks a milion for delicious dinner and Fruit Sparge receip, we are impatients to make it.

1414658127238607568099

DIJOUS 30/10/14: KAWAKAWA BAY ( 30m) – PURIRI (100 m)

Distancia: 77 kms

Desnivell: +560/-460m

Temps: pedalat 6h (12km/h); total 9h

Tipus de terreny: asfalt 100%

Track:

Una altra nit de reis,… Aquest cop va a dormir a les 7:00 i dorm fins a les 4:00 , mes les 3 hores jugant i explicant-li contes i plorant perque vol anar al menjdor… arriba l’hora d’aixecar-se…

Avui hem sortit amb la panxa ben plena, i amb un tall de pastis per mig cami. Despres d’una pujada forts d’uns 3 km ha vingut la baixada i fins a l’arribada ha estat un cami planer, pero no facil. Ha estat com passar per un tunel de rentat unes 5 o 6 vegades: dutxa (pluja) i assecat (vent de cara fins a la meitat del cami i vent de cul fins arribara qui).

Hem resseguit una carretera que vorejava la Badia de Thames molt xula i poc transitada, amb prats i turons verd i plens de vaques, xais i galls d’indis.

Prop d’on ens hem allotjat ens hem aturat aprofitant una clariana i hem anat a parar a la casa del formatge (cheese barn) on hi havia un «zoo», gallines, conills, cabres, xais, peixos, … la Violeta ha disfrutat com un camell!

Hem arribat a Puriri i ens hem allotjat en un B&B: on hi tenen vaques i xaiets. Hem anat a veure com els donaven de sopar. Ha estat divertit!

A veure si empalmem la nit de reis amb la del 5 de gener, …

Hem passat el temps volant

Ens ha passat el temps volant! Encara ara no entenem aquesta expressió, … Despres d’1 dia i mig volant ja som a lloc, Papakura. Ens Hem allotjat a casa d’una Família, la Carrie i en Willy amb una nena de 3 anys i un nen de 8 mesos. Ha Estat la nostra primera experiència Warmshowers, excel.lent!

A l’avio vam passar l’estona dibuixant, menjant, mirant la Ventafocs, la Sireneta i Bitxos, jugant amb ninots de la Mona, retallant amb tisores que ens van requisar en el darrer control, i engantxant gomets … i dormint relativament poc els tres.

El pitjor de tot crec que ha estat salvar el jet lag, sobretot per la Violeta, … que encara no sabem si l’hem salvat…

Dema comencem a pedalar, segons la previsió, sota un cel ennuvolat i amb risc de pluja fina elevat. Ens dirigirem cap a Miranda, per una carretera que despres de passar per la serra d’Hunua ressegueix tota la costa de la badia de Thames.

Ja explicarem!

NOU PROJECTE: NOVA ZELANDA

Després de pensar el destí de les nostres vacances AMB BICICLETA, … un lloc «civilitzat» on la Violeta pugui córrer, banyar-se, veure animals, colors, olors noves, … hem decidit fer NOVA ZELANDA. No sabem perquè aquest destí, … però sembla prou atractiu per la societatilimitada.

De moment anem recopilant informació i en Pep ja fa temps que té els mapes a la tauleta de nit per empapar-se.